shop

lørdag, februar 13

Gallery.



Day

Som de fleste ved så elsker jeg Day, og de skuffede bestemt heller ikke den her gang!
Det emmer af luksus. Er især vild med de to sidste den grå strik med militær inspireret nitter, og den korte jakke med sikkerhedsnålene var fantastisk smuk! De har satset lidt mere råt den her gang og det elsker jeg!


Bolongaro Trevor


Nok en af de fedeste stande der var på hele messen! Militær møder pirates of the caribbean, på den utrolig fede og luksus agtige måde.

Selv vesten havde en fed anker inspireret lukning, super gennemført hele vejen igennem! Ihvertfald et mærke jeg vil holde meget mere øje med i fremtiden.


The little showroom





Havde et af mine absolutte yndlings mærker, Ambre Babzoe.
Jeg ville eje alt, især taskerne og ballerinaerne.


Naked Society

Var noget af det første jeg så da jeg kom ind på messen og var bare vild med det her skind, det var så lækkert smør agtigt ;) lige som vi kan lide det.


Stine Goya


Har jeg jo snakket lidt om før, ville bare vise mine yndlings ting. Når man blander hvid og guld har man store chancer for det kommer til at se billigt ud. Men de her to items er simpelthen så lækre, både i udseende og kvalitet.


Designers Remix Collection

 


Er stadig med makeret skulder, hvilket jeg bestemt ikke er ked af! Elsker især den lille jakke. Den minder mig meget om noget fra de tre musketer.


Wackerhaus



Intet under at hun vandt Max Factor New Talent Award, De buksedragter jeg har billede af er så fantastiske!


BL^NK



Havde nogen virkelig lækre tasker.




Jeg vil gerne ha lov at sige tak til Nikon for at låne mig et kamera så jeg kunne tage nogle gode billeder til bloggen.

2 kommentarer:

A Shopaholic is loose sagde ...

Det ser RIGTIG RIGTIG spændende ud!!! ;-D

Marie Joost sagde ...

Ja man kan godt ærge sig lidt over det først kommer ud til august.