shop

torsdag, februar 11

Nikon pressemøde.

Så blev min interesse for kamaraer lige pludselig vækket.

Idag var jeg til pressemøde hos Nikon. De sætter fokus på kvinder og deres forskellige behov, hvilket da er så fedt! For mig er det vigtigt at kameraet er lækkert, og nemt at bruge. Jeg kan godt indrømme at jeg ikke har så meget forstand på det, men almindelig dødelige, ikke fotografer, vil jo også gerne tage lækre billeder. Og der er nikon coolpix genialt! Jeg fik lov at låne coolpix S570, i pink (men er vel en tøs ;D)


Er meget imponeret over hvor godt det er allerede nu! og jeg har slet ikke afprøvet det rigtigt.


Vil også lige nævne coolpix s3000. Det er ultra slankt og i mange farver, så der er noget til en hver smag.
Det kan også filme, i god kvalitet.



Synes det er genialt at kameraerne er lige til. Man kan bare tænde det og starte med at skyde, du behøver ikke læse en bibel af en manual igennem bare for at tage et billede der ikke er sløret. Det er klaret for dig i forvejen. Det er hvad jeg vil kalde et idiot sikret kamera, men tager super lækre billeder.
Prisen er altså også rigtig genial.
Den lille coolpix3000 koster kun:1195kr. hvilket må siges og være en fantastisk pris.

Ingen kommentarer: