shop

torsdag, august 5

Blogleg.

Chelle fra chelles citronmåne, har været så sød at tagge mig i en blogleg med disse ord, "Hun har en super fed stil, og så designer hun tøj selv. Meget imponerende." som jeg synes var så smigrende at jeg blev nød til at lege med. here it goes.

Thank the person who sent you the award and send them a virtual hug!
Copy the award to your blog.
List 3 things you love about yourself.
Post a pic (more pics) of something you love.
Award 5 other bloggers.

3 ting jeg elsker ved mig selv. hmh.

1. Min evne til at finde billige genbrugsfund.
som de her chanel øreringe til 40kr.

2. Mit gode forhold til min familie, især mine bedsteforældre.

3. Jeg er stolt over at jeg kan skabe nogle ting som andre synes om.

Okay det var faktisk rigtig svært.

Her kommer de 5 andre blogger jeg har valgt at tagge.

Hanne fra a shopaholic is loose, fordi hendes blog er sjov og personlig.
Jeanett fra the life of miss jeanett, fordi hun altid har dejlig billeder på sin blog man bliver glad af, og fordi hun kommer fra odense som mig selv.
Sofie fra sofiesblog fordi hun har en super fed stil.
Jane og Stine fra shopaholic sisters, Fordi jeg synes det er så fedt at søskende kan blogge sammen og så er de meget inspirerende.

2 kommentarer:

Miss Jeanett sagde ...

Ej, mange tak for de søde ord! Det er virkelig sødt af dig!

Marie Joost sagde ...

Det var så lidt :)
Der er alt for lidt fokus på Odense mht. blogger arrangementer. Så synes det gælder om at sætte fokus på vores bedste blogger.