shop

mandag, februar 21

Vinderen af valentine konkurrence...


Tak for alle dem der deltog i konkurrencen, det var rigtig hyggeligt at læse hvad i ville falde for ;)
Men der kan jo kun være en vinder, og efter at ha diskuteret det med kæresten er jeg kommet frem til en vinder...

Tillykke til:
Christina
Min kærestes scorereplikker er bestemt ikke romantiske (tvætimod) men ville gerne lige dele hans meget manglende romantiske (dog humroistiske) evner med dig ;) Hans scorereplik første gang han prøvede sig af på mig (og andre uheldige...) var: "Skal jeg score dig i aften, eller vil du bare kradse mig lidt på maven"... Vi endte dog sammen - på trods af det alternative spørgsmål :) ___________________________________________________________________________
Synes replikken er super charmerende og jeg var selv faldet for den!
Så Christina hvis du skriver en mail til Mariejoost@hotmail.com hvor gaven skal sendes hen :)

1 kommentar:

Christina sagde ...

Hov! det er jo mig! Jeg har aldrig prøvet at vinde før ;) Har med det vuns sendt en mail til dig :)