shop

fredag, juni 10

 Nu har jeg snart haft min iphone i et par år, til at starte med synes jeg ikke covers var så vanvittige fede og kom let til at se billige ud! Der gik dog ikke længe før jeg fandt ud af det simpelthen var nødvendigt, så meget jeg taber mobilen. Mit blå cover er lige knækket, men mirabling havde god timing og skrev om jeg ikke havde lyst til at prøve et par fra dem :) Det takker man bestemt ikke nej til!



Jeg blev bestemt ikke skuffet over dem! De er så flotte og faktisk (som jeg måske havde frygtet) overhoved ikke plastik agtige :) De er dejlige tykke i forhold til dem jeg ellers har haft, så håber ikke jeg knækker dem så hurtig som jeg plejer. Kan ikke rigtig finde ud af hvilket et jeg bedst kan lide, tror det bliver træ coveret.

Der bliver snart en konkurrence hvor i har mulighed for at vinde et cover derfra. Så begynd at tænke på jeres værste/pinligeste/sjoveste historier der involverer en mobil, den bedste vinder!

Ingen kommentarer: