shop

fredag, august 5

Min dag.

Photobucket
lige fået mit pressekort og er på vej til CIFF for shows og forlæsning.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Da jeg kom skulle jeg til forlæsning omkring trenden i år 2012. Ovenover ser i nogle af de farver der indgår i det næste år.


SÅ! var det tid til trend showet, hvilket jeg elsker hvert år da det viser mange forskellige designer og trends. Her er nogle billeder fra showet.
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket


Så var det tilbage til Gallery.
Photobucket
Hvor de næste par timer blev brugt rundt på standene.

Detaljer idag.
Photobucket
Photobucket
Idag havde jeg mine nye øresmykker på fra pieces mener jeg gav 80,- stk.

Photobucket
Og selvfølgelig min turkise ring fra H&M som snart er ret kendt her på bloggen.


Og her efter en lang dag i min nye kjole fra ZARA.

Nu sidder jeg langt om længe i mit nattøj i sofaen! Vil hoppe i seng, godnat!

Ingen kommentarer: